Impact Education Week

Type
Congres
Voeg toe aan agenda

De Impact Education Week is terug! Een week vol evenementen die zijn ontworpen om te inspireren, te vieren en de vooruitgang van impactgedreven onderwijs aan onze universiteit te stimuleren. Iedereen die geïnteresseerd is in het maken van positieve maatschappelijke impact met en binnen ons onderwijs is uitgenodigd om mee te doen.

Een positieve maatschappelijke impact creëren doe je niet alleen. Daarom hebben verschillende impactgedreven initiatieven van de Erasmus Universiteit Rotterdam hun krachten gebundeld om tot een divers programma te komen.

De Impact Education Week vindt plaats van 2-5 oktober 2023. Je kunt je inschrijven voor de individuele evenementen door te klikken op de links in het programma-overzicht hieronder.

DatumEvenementVoor wie?

Maandag 2 oktober

12:15-15:00
From Classroom to Society: a showcase to Celebrate EUR’s Impact-driven Education InitiativesVoor iedereen die geinteresseerd is in impactgedreven onderwijs.

Dinsdag 3 oktober

10:00-13:00
Building Bridges to an Impactful Thesis: Strengthening the City TogetherGesloten evenement voor de vice-deans en hun onderwijskundigen

Woensdag 4 oktober