Digital Democracy: Bridging Theory and Practice

Gesproken taal
Engels
Indienen Link Voeg toe aan agenda

Het European Digital DemocracY network (EDDY) wil academici en mensen uit de praktijk die actief werken aan of met digitale democratie samenbrengen om samenwerking en kennisuitwisseling te bevorderen.  Na een succesvolle reeks online evenementen kondigt EDDY met trots zijn eerste fysieke conferentie aan, 'Digital Democracy: Bridging Theory and Practice', die van dinsdag 9 april tot donderdag 11 april 2024 plaatsvindt aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Het evenement zal bestaan uit bijdragen via een open call, een reeks sociale en interactieve sessies (netwerken, rondetafeldiscussies, demosessies, studentensessies, enz.) en een verscheidenheid aan academische en niet-academische keynote sprekers: Markus Brill (Universiteit van Warwick), Corinne Cath (Technische Universiteit Delft, Universiteit van Cambridge), Fabrizio Gilardi (Digital Democracy Lab, Universiteit van Zürich), Carolina Plescia (Universiteit van Wenen), en Simon Strohmenger (CONSUL, Mehr Demokratie).

Voor meer informatie, zie onze website of schrijf naar contact@eddy-network.eu om contact op te nemen met een van de kerncommissieleden van EDDY: Jan Maly (TU Wien), Ashley Maum (Framer Framed), Arianna Novaro (Paris 1 University), Frederik van de Putte (Erasmus Universiteit Rotterdam).