Artificial Intelligence in één dag | Masterclass

Masterclass Data-Analytics, Robotic Process Automation en Cybersecurity | Erasmus Universiteit Rotterdam

In deze ééndaagse masterclass ontdek je de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van AI en hoe jij als financieel professional (bijvoorbeeld accountant, CFO, finance manager, controller) kunt profiteren van de mogelijkheden die AI biedt. We bespreken de voordelen en uitdagingen van het gebruik van AI, evenals de impact op de bedrijven en in de controle. We behandelen de rol van professionals in het zorgen voor verantwoordelijk gebruik van AI. We bespreken ook praktijkvoorbeelden van bedrijven die AI gebruiken en staan bij het gebruik van AI in de (jaarrekening)controle. Aan het einde van de masterclass ben je je bewust van de mogelijkheden die AI biedt en weet je waar je in het algemeen op moet letten bij praktische toepassingen van AI.

De belangrijkste informatie van deze Masterclass op een rij

nnb

De kosten voor deze masterclass bedragen €850. Dit bedrag is vrijgesteld van BTW.

De masterclass vindt plaats op een geschikte locatie in (de omgeving van) Rotterdam.

De voertaal van het programma is in de basis de Nederlandse taal. De groepsgrootte is maximaal 25 personen, zodat de bijeenkomsten een interactief karakter hebben en er ruimte is voor onderlinge discussie.

De masterclass Artificial Intelligence in één dag wordt georganiseerd door de Erasmus School of Accounting & Assurance (ESAA). Program Director van het programma is Auke de Bos, de coördinatie is in handen van Amar Ramadanovic.

Onze docenten zijn:
Mona de Boer RA RE - Partner Data & Technology bij PwC
Prof.dr. Auke de Bos RA - Hoogleraar Financial Auditing
Amar Ramadanovic MSc RA - Docent Financial Auditing
Drs. Ruud Snoeker RA - Course Director Internal Control
Prof.dr. Eddy Vaassen RA - Professor Accountancy

De masterclass wordt in 2024 aangeboden op dinsdag 28 mei 2024 en op dinsdag 12 november 2024. De masterclass duurt van 09:30-17:00 uur. Een lunch is inbegrepen.

De masterclass Artificial Intelligence in één dag is geschikt voor finance professionals als (register)accountants, CFO’s, finance managers, controllers.

Deelnemers ontvangen een deelnamecertificaat van deelname van de Erasmus School of Accounting & Assurance, verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Opleidingscoördinatiecentrum Post-Master opleiding tot Registeraccountant

E-mailadres