EURvision Grand Finale

Gesproken taal
Engels

Erasmus University Aula

Meld je aan! Voeg toe aan agenda
People singing, playing drums and guitars

De Grand Finale van het EUR-equivalent van het Eurovisie Songfestival met 12 finalisten!

De EURvision Grand Finale komt eraan, de enige echte EUR-equivalent van het Eurovisie Songfestival. De grote finale van EURvision wordt een spektakel met speciale openingsacts, gerenommeerde juryleden en twaalf geweldige finalisten die hun eigen geschreven nummers zullen spelen. Deze avond heb jij de kans om te stemmen op een EURvision-winnaar!

Over EURvision
Getalenteerde EUR songwriters krijgen de kans om hun eigen nummers te spelen voor een groot publiek. Alle EUR-studenten kunnen meedoen en hun steun betuigen aan hun favoriete artiest. De voorronde vond plaats op 25 maart waar 12 finalisten door de jury en het publiek werden gekozen voor de finale. De volgende ronde en tevens de grote finale van EURvision vindt plaats op 16 mei. Professionele songwriters zullen de finalisten helpen met het visualiseren van hun lied, ondersteund door een orkest. De winnaar wordt gekozen door zowel een jury als het publiek en wint een opnamesessie in een professionele studio (t.w.v €500,-).

Meer info vind je hier https://erasmusmusic.com/eurvision/

Datum: donderdag 16 mei 2024
Tijd: 20.00 – 22.00