Over Erasmus UPT

Rotterdam at the River

Erasmus Centre for Urban, Port and Transport Economics (UPT) helpt huidige en toekomstige leiders aan diepgaand begrip en kennis van relevante economische en maatschappelijke ontwikkelingen. Zodat zij (inter)nationaal beter kunnen inspelen op de vragen van nu en morgen.

Gedegen toegepaste analyses en oplossingen

Gebaseerd op betrouwbaar, gedegen onderzoek, best practises en internationale expertise, levert Erasmus UPT wetenschappelijk onderbouwde analyses, aanbevelingen en oplossingen met een directe vertaalslag naar beleid en praktijk. Zo helpen wij leiders binnen de overheid en industrie betere besluiten te nemen.

De experts van Erasmus UPT richten zich op de domeinen

Onderwijs op het hoogste niveau

De onderwijs programma's van Erasmus UPT zijn populair onder studenten van Erasmus Universiteit Rotterdam. De Bachelor (BSc) en Master (MSc) programma’s bieden inspirerende en uitdagende onderzoeksopdrachten. De experts van Erasmus UPT geven masterclasses, korte cursussen en bieden professionele opleidingen, zoals Master City Developer en Leadership in Commodity Trade and Supply Networks.

Meer weten over onze aanpak?