Nieuws

  • Marketing in crisistijd vanuit wetenschappelijk oogpunt

    Wat is de slimste marketingstrategie tijdens een crisis? De wetenschap kan hier antwoord op geven. 

  • Growth hacking: wat is het en hoe start ik ermee?

    Door growth hacking toe te passen kan je bedrijf enorm groeien, zonder heel veel te investeren. Maar growth hacking is voor veel bedrijven nog een onbekend terrein. 

  • Het belang van luisteren

    Door goed te luisteren word je een betere, meer authentieke leider. Victor Pierau legt tijdens een inleidend college uit waarom.

  • Podcasts die inspireren en motiveren

    Wil je geïnspireerd blijven door middel van een goede podcast over marketing en bedrijfsvoering? In dit artikel vind je een lijstje met onze aanraders. 

  • De 5 grootste challenges van hedendaagse marketeers

    In de huidige tijd van sociale media, enorme datasets en moordende concurrentie, is marketing uitdagender dan ooit. De grootste uitdagingen zetten we op een rijtje.

  • Businessboeken voor professionele ontwikkeling - deel 2

    Na onze eerdere blog met boekentips voor deze periode, nu nogmaals 4 boeken waar je waardevolle lessen uit kunt halen.

  • Marketing in de Coronacrisis

    Het coronavirus neemt ons hele leven over, en als marketeer is het nu lastig te beslissen wat wijsheid is. In dit artikel geven we een aantal tips om je op weg te helpen. 

  • Marketing boeken voor een betere strategie

    Businessboeken voor professionele ontwikkeling

    Door de sociale onthouding hebben Nederlanders over het algemeen wat extra vrije tijd. Deze vrije tijd kun je gebruiken om jezelf te ontwikkelen op professioneel vlak door middel van een boek.

  • De 4 belangrijkste redenen voor het volgen van een opleiding naast je baan

    Een Leven Lang Leren: de overheid moedigt het al actief aan. Actief aan jezelf blijven werken, ook tijdens je carrière is heel belangrijk. De vier belangrijkste redenen hiervoor lees je hier. 

  • Tevreden werknemers zijn 13% meer productief

    Clement Bellet, assistent professor aan de Erasmus School of Economics, deed onderzoek naar productiviteit in Britse callcenters en vond dat blije werknemers daadwerkelijk productiever zijn.