Executive Onderwijs aan de Erasmus Universiteit

Waarom kiezen voor de Erasmus Universiteit?

Breid je netwerk uit

Tijdens een executive opleiding volg je onderwijs in een groep van 20 tot 25 professionals uit verschillende branches.

Relevante kennis en inzichten

Opleidingen zijn zo opgebouwd, dat de meest actuele en relevante onderwerpen aan bod komen. Zo ben je na het volgen van een opleiding helemaal up-to-date met de laatste ontwikkelingen in je vakgebied.

Een brug tussen theorie en praktijk

Tijdens een opleiding aan de Erasmus Universiteit komen de nieuwste wetenschappelijke inzichten aan bod, en dit wordt gecombineerd met colleges door professionals uit het vakgebied. Hierdoor is het makkelijk om de geleerde kennis meteen in praktijk toe te passen.

Active Blended Onderwijs aanpak

Collegedagen vinden altijd fysiek plaats: ofwel op de campus, of op een locatie elders in het land. Om de collegedagen zo interactief mogelijk te maken, wordt de achtergrondkennis voor elke collegedag besproken in een online format. Zo heb je de best of both worlds.

Studeer aan een topuniversiteit

De Erasmus Universiteit Rotterdam staat erg hoog in veel wereldwijde rankings. Het volgen van een opleiding aan de Erasmus is dus ook een fantastische toevoeging aan je CV.

Ervaringen van alumni