Marketing Leadership for Young Professionals

Toegankelijk voor HBO-WO | 1 jaar | Start jan 2023 | €11.900 excl. BTW
Meld je aan voor Marketing & The Value of Data!

Marketing is van groot belang binnen iedere organisatie: wie wil groeien, moet beschikken over een goede marketing strategie en effectieve marketingtools.

Hoe word jij de Go-To Marketeer in jouw bedrijf? Door over de juiste kennis, tools en vaardigheden te beschikken. Deze opleiding Marketing Leadership voor Young Professionals is een executive opleiding op het hoogste niveau met de nieuwste kennis en winnende cases uit de wetenschap en de praktijk die je de juiste bagage biedt om het verschil te maken in jouw organisatie.
Na afloop van deze opleiding beschik je over de beste bagage om door te stromen naar een zware marketingbaan waarin je als teamleider het verschil gaat maken en gaat bijdragen aan de ambitieuze doelstellingen van het bedrijf.
 



Doelgroep

WO of HBO gediplomeerden met minimaal 2-5 jaar relevante werkervaring.


Marketing Leaders met Impact

Marketingmanagers en -directeuren die impact hebben op organisaties beschikken over actuele kennis en effectieve vaardigheden. Hiermee zijn ze in staat om significant bij te dragen aan business resultaten (kennis, houding, gedrag). Daarom komen niet alleen vakinhoudelijke onderwerpen maar ook leiderschaps-vaardigheden uitgebreid aan de orde in deze opleiding, zowel vanuit de theorie als de praktijk.

Alle deelnemers krijgen bovendien een mentor uit de praktijk toegewezen, waarmee ze op regelmatige basis kunnen sparren over het toepassen van het geleerde in de praktijk. Daarmee stellen wij ze optimaal in staat om impact te realiseren binnen hun organisatie.

Het is evident dat de deelnemers met deze opleiding ook hun zakelijk netwerk op relevante wijze uitbreiden.
 

Opzet

Deze opleidng duurt een jaar en is verdeeld in 3 modules en 12 opleidingsdagen. Elke maand vindt een opleidingsdag plaats (de zomermaanden uitgezonderd) van 9:30 tot 16:30. De locatie is afwisselend op de campus van de Erasmus Universiteit Rotterdam of bij één van onze partners elders in het land.

Vooraf aan elke lesdag wordt van deelnemers verwacht dat zij zich voorbereiden door het bestuderen van artikelen en/of het bekijken van korte video-colleges met inleiding en achtergrond op de theorie. Tijdens de lesdagen ligt de nadruk op interactie en toepassing van de theorie en cases. Na een module gaan deelnemers steeds zelf aan de slag hun eigen werkomgeving met een uitdagende opdracht om praktische ervaring op te doen met de nieuwe theorie.
 

Programma

Tijdens dit programma komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • (Digital) Marketing Strategy
  • Proposition development
  • Competitor intelligence
  • Intro Data Science en Artificial Intelligence
  • Neuromarketing
  • Narrative marketing
  • Merk positionering en merk management
  • Management skills & inspirerend leiderschap

Een volledige lijst van de modules is te vinden in de brochure van deze opleiding. 


Data

We plannen om deze opleiding te laten starten in januari 2023. De opleiding gaat van start bij minimaal 12 deelnemers. Omdat we hechten aan live (en veilig) onderwijs worden alle opleidingsdagen gegeven in ruime zalen waar voldoende afstand gehouden kan worden. Alleen in een zeer uitzonderlijk geval zullen we mogelijk -en altijd na overleg met de deelnemers- een opleidingsdag online organiseren. Maar daar gaan we niet van uit. 

Wil je meer informatie of heb je behoefte aan een leerwensen inventarisatie gesprek (of deze opleiding aansluit bij je leerwensen), neem gerust contact met ons op erasmusmarketinginstitute@ese.eur.nl

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen