In-Company Marketing Opleidingen

Alle marketeers in één organisatie gezamenlijk opleiden?
Meld je aan voor Marketing & The Value of Data!

Eén duidelijk marketing proces voor de gehele organisatie en tegelijkertijd alle marketeers hierin opleiden?

Het Erasmus Marketing Institute ontwerpt en verzorgt In-Company Marketing Opleidingen op maat.
Naar wens en behoefte van de opdrachtgever wordt een marketing opleiding ontworpen die beantwoordt aan de vraag van de organisatie.

In de regel zijn omvatten de programma’s 5 opleidingsdagen, verzorgd door onze Erasmus Executive Teachers: ervaren docenten die wetenschap en relevante praktijkervaring met elkaar combineren. Kortere of langere opleidingen zijn ook mogelijk.

Om maximaal rendement van deze In-Company Marketing opleiding te realiseren maken wij zg. Werk-Leer trajecten: na afloop van de opleidingsdagen ontvangen de deelnemers de key-learnings en tips om het geleerde in praktijk te brengen. Daarnaast krijgen zij een opdracht om het geleerde in hun eigen werk toe te passen. Tijdens de volgende lesdag wordt hierop gereflecteerd en krijgen ze feedback van de docenten op hun werk. Kortom: al tijdens de opleiding wordt de nieuwe kennis direct toegepast.

Mogelijke onderwerpen van een In-Company Marketing opleiding:

• Strategische marketing [B2B en B2C]
  • Marketing Leadership
  • Lead Generation
  • Creating winning content
  • Proposition development
  • Competitive intelligence
  • Introduction to Data Science
  • Neuro Marketing
  • Narrative Marketing

‘Heel interessant en verfrissend en docent met veel kennis! De modellen zijn behulpzaam en goed toe te passen’

‘Mooie combinatie van theorie en praktijk. Ook fijn dat het middagdeel werd opgesplitst in verschillende stappen zodat we met groepjes aan de slag konden, reflecteren en door met de volgende stap. Dat is een erg fijne werkwijze.’