Veilig onderwijs bij Erasmus Marketing Institute

Meld je aan voor Marketing & The Value of Data!

Erasmus Marketing Institute volgt de ontwikkelingen omtrent het Coronavirus op de voet en volgt alle maatregelen die zijn gecommuniceerd door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Daarnaast is er vanuit de Erasmus Universiteit nauw contact met de regionale GGD. Op deze manier verzekeren wij deelnemers van veilige deelname aan onze programma's.

Wanneer mogelijk, zullen wij onze executive programma's aanbieden op de campus van de Erasmus Universiteit Rotterdam. In dat geval zorgen wij ervoor dat onderwijs wordt verzorgd in ruime zalen, zodat deelnemers zich te allen tijde kunnen houden aan de aanbevolen anderhalve meter afstand van elkaar. Daarnaast worden er op de gehele campus maatregelen genomen om de kans op infectie zo klein mogelijk te houden.

Mocht fysiek onderwijs bij aanvang van een programma toch niet mogelijk zijn, worden onze programma's moeiteloos omgezet naar een online vorm. Aangezien onze programma's worden opgezet vanuit een Active Blended Learning aanpak, is het mogelijk om ook online een inspirerende opleiding te verzorgen.