Een terugblik op Impact in One Day 2021

Deelnemers over Impact in One Day 2021

Gastsprekers 2021

  • Bert van Son - Mud Jeans

    Jeans zijn een van de meest vervuilende items binnen de mode-industrie. Textielman Bert van Son zag dit met lede ogen aan en besloot dat het tijd was voor verandering. Om de kledingindustrie radicaal te veranderen start Bert in 2012 MUD Jeans: een circulair denim brand dat laat zien dat het anders kan. MUD JEANS is een B-CORP van het eerste uur in Nederland. In 2020 werd MUD Jeans verkozen tot ABN AMRO Sustainable Retailer of the Year 2020-2021.

  • Roy Budjhawan - Vebego

    Head of Impact van Vebego, een 75-jarige familiebedrijf met nu ruim €1 miljard omzet en meer dan 36.000 medewerkers in vier Europese landen. In 2025 wil Vebego dagelijks bijdragen aan het welzijn van tien miljoen mensen: "Wij willen groeien en waarde toevoegen voor onze klanten en de maatschappij, door al onze mederwerkers betekenisvol werk te bieden". Tijdens Impact in One Day neemt Roy de deelnemers mee in het impact-denken van één van de grootste facilitaire concerns in Europa.

  • Bart Meijs -Social Impact Fonds Rotterdam

    Bart Meijs is managing director van Social Impact Fonds Rotterdam, hij heeft het fonds in 2018 opgestart. Bart is sinds 2004 actief op het gebied van impact Investing. Hij neemt ons mee in de overwegingen en drijfveren van die impact investeerders.

  • Ine Stultjens - Koninklijke Auping

    Hoofd marketing & communicatie met ruime internationale FMCG-ervaring bij o.a. Sara Lee/ Douwe Egberts, Innocent Drinks, ZTRDG en Nestlé. Tijdens Impact in One Day vertelt zij over hoe Auping streeft naar een circulaire bedrijfsvoering en een toekomstbestendige strategie, waarbij geïnvesteerd wordt in merk- en productinnovatie.

  • Karen Maas - Impact Centre Erasmus

    Academisch directeur Impact Centre Erasmus (ICE) en bijzonder hoogleraar Accounting & Sustainability. Tijdens Impact in One Day presenteert zij de meest recente wetenschappelijke inzichten en (business)modellen op het gebied van impact meten. 

  • Marjelle Vermeulen - Impact Centre Erasmus

    Met bijna 7 jaar ervaring als Social Impact Researcher bij Impact Centre Erasmus is Marjelle Vermeulen een expert op het gebied van de Theory of Change, een techniek om veranderingen met impact te bedenken, visualiseren en meten. Tijdens Impact in One Day gaat Marjelle verder in op hoe de Theory of Change gebruikt kan worden om strategische keuzes te maken. 

  • Jacqueline Scheidsbach - Impact Centre Erasmus

    Jacqueline Scheidsbach heeft veelzijdige ervaring in het bedrijfsleven en not for profit en is directeur van Impact Centre Erasmus. Op Impact in One Day zal zij de theorie aanvullen met tips en strategieën voor het meten van (financiële) impact en hoe de resultaten het beste gecommuniceerd kunnen worden. 

  • Dagvoorzitter: Annette van Waning - Cairos

    Founder van Cairos: Impact³: strategie, consultancy & implemenatie. Bekend als de allereerste maatschappelijk verantwoord ondernemen manager van het jaar (2012). Daarnaast vervulde zij vermoedelijk als eerste binnen Nederland de functie van Directeur Duurzaamheid & Impact.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen