IT Servicedesk

Medewerker wordt geholpen bij de IT Servicedesk.

Als onderdeel van de IT Servicedesk draag je dagelijks bij aan oplossingen die een directe impact hebben op de academische en operationele activiteiten van de universiteit.

Ons team richt zich op het leveren van klantgerichte ondersteuning door middel van snelle en correcte afhandeling van vragen. We maken gebruik van kennisbanken, gestandaardiseerde procedures en blijven voortdurend in contact met andere IT-teams om een vlotte dienstverlening te garanderen. Feedback van eindgebruikers speelt daarbij een belangrijke rol: via feedbackformulieren verzamelen we waardevolle inzichten die we meenemen in onze werkprocessen om deze continu te verbeteren.

Uitdagingen

Eén van de grootste uitdagingen is het vinden van een balans tussen standaardoplossingen en maatwerk voor complexere vragen. Dit pakken we aan door flexibel te werken, scherp te prioriteren en nauw samen te werken met andere teams. Tevredenheid wordt gemonitord via enquêtes, zodat we onze dienstverlening steeds beter kunnen afstemmen op de behoeften van onze gebruikers.

Medewerker wordt geholpen bij de IT Servicedesk.
Alexander Dos Santos

Wat ons motiveert is de directe impact die we hebben op de dagelijkse werkervaring van studenten en medewerkers. Iedere dag biedt nieuwe uitdagingen en kansen om waarde toe te voegen. EUR ondersteunt daarbij de groei van haar medewerkers door certificeringen, coaching en voldoende ruimte voor specialisatie en carrièreontwikkeling binnen IT aan te bieden.

Cultuur

Binnen ons team heerst een collegiale en oplossingsgerichte dynamiek. Iedereen is bereid elkaar te ondersteunen, wat bijdraagt aan een positieve en inspirerende werkomgeving. Kennisdeling is een belangrijk speerpunt, dat wordt gestimuleerd via wekelijkse stand-ups, centrale kennisbanken en communicatie via platforms zoals Microsoft Teams. Innovatie wordt aangemoedigd door teamleden uit te dagen met creatieve oplossingen te komen die ook meegenomen worden in de langetermijnplanning.

Daarnaast worden meerdere keren per jaar werkbezoeken georganiseerd door afdelingshoofden en teamleiders bij andere universiteiten, om inzichten en best practices uit te wisselen.

Iets voor jou?

We zijn op zoek naar mensen die probleemoplossend denken, sterke communicatieve vaardigheden hebben en leergierig zijn. Technische kennis is uiteraard belangrijk, maar jouw drive en bereidheid om te leren maken het verschil.

Bekijk alle vacatures op onze IT-afdeling

Lijkt het je leuk om op onze IT-afdeling (EDIS) te komen werken? Bekijk alle openstaande vacatures.

Collage of four photos of IT employees.

Geen passende vacature gevonden? 

Meld je hieronder aan voor onze job alert en blijf op de hoogte van nieuwe vacatures die interessant voor jou zijn.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen