Vacature: Student Assistent bij Impact at the Core, Project Crooswijk

Ben je in Crooswijk opgegroeid, woon je er nog (in de buurt) en ken je de wijk goed? Dan ben jij wellicht onze ideale kandidaat.

Wij zoeken namelijk een student-assistent die ons kan helpen met ons nieuwe initiatief dat is gericht op het koppelen van onderwijs van de EUR aan concrete vraagstukken met maatschappelijke relevantie die in Crooswijk spelen. Uitgangspunt is dat zowel de wijk als studenten van de EUR er beter van worden.

Als jij niet alleen weet wat er speelt in Crooswijk maar ook beschikt over netwerkvaardigheden, administratieve en organisatorische skills, en liefst per direct beschikbaar bent, dan ontvangen we je sollicitatie graag.

Als student assistent bij Impact at the Core werk je nauw samen met collega’s die zich richten op onderwijsvernieuwing, samenwerking met (praktijk)partners en community vorming.

De volgende taken maken deel uit van het werk:

• Netwerk-opbouw en stakeholdermanagement. Je bouwt mee aan een netwerk in Crooswijk en met EUR-collega’s, zorgt voor registratie van de contacten, helpt mee met de opvolging van afspraken en het goed houden van bestaande relaties.
  • Media & communicatie. Je helpt bij het creëren van content voor diverse communicatiekanalen, zoals onze website, LinkedIn, nieuwsbrieven en blogberichten.
  • Evenementenondersteuning. Je zorgt mee dat de planning, coördinatie en uitvoering van evenementen, met organisaties in Crooswijk en studenten goed verlopen.
  • Administratieve taken. Je ondersteunt bij administratieve werkzaamheden, zoals het bijhouden van databases en het organiseren van bestanden om een efficiënte workflow te waarborgen.

Profiel

Je kent Crooswijk goed en je achtergrond helpt om ons team te versterken. Aan de Erasmus Universiteit Rotterdam studeer je bijvoorbeeld sociologie, bestuurskunde, geschiedenis of marketing & communicatie.

Je hebt uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden plus een sterke beheersing van de Nederlandse en liefst ook van de Engelse taal.

Verder neem je makkelijk eigen initiatief, ben je flexibel en kun je omgaan met de onzekerheden – lichte chaos soms - die bij een nieuw project als Crooswijk horen.

Aanbod

Meewerken bij het project ‘Impact at the Core’ is een uitstekende manier om jezelf te ontwikkelen en mee te werken aan onderwijsvernieuwing gericht op maatschappelijke impact. Je wordt onderdeel van een gezellig en hardwerkend team.

We bieden je een flexibel contract via EURflex, waarin we het aantal minimale en maximale uren vastleggen. De functie is flexibel in te vullen en biedt de nodige ruimte voor eigen (inhoudelijke) inbreng. We gaan uit van ongeveer gemiddeld 5 uur per week.

EURflex hanteert de bepalingen uit de CAO Nederlandse Universiteiten en/of de Algemene Arbeidsvoorwaarden EUR Holding BV en haar werkmaatschappijen. Voor meer informatie over de regelingen, kun je [hier](https://www.eur.nl/over-de-eur/regelingen-en-statuten/eurflex) terecht.

Solliciteren

Ben jij de gemotiveerde student en voldoe je grotendeels aan ons gewenste profiel? Stuur dan vóór 30 november je CV en een korte motivatie naar impactatthecore@eur.nl.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met André Hendrikse, andre.hendrikse@eur.nl of 0648689256 of Lisette Ligtendag, lisette.ligtendag@eur.nl