Onze services

Hoe kunnen we je helpen impact te creëren door middel van onderwijs?

Bij Impact at the Core draait alles om het creëren van een positieve maatschappelijke impact door middel van onderwijs, wij noemen dit impact gedreven onderwijs. Op deze pagina lees je welke diensten we aanbieden om je te ondersteunen in je reis naar impactvol onderwijs aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Project & budget ondersteuning

Wij helpen bij de implementatie van impact gedreven onderwijs door project- en budgetondersteuning te bieden.

De implementatie van impact gedreven onderwijs kost tijd, vereist betrokkenheid van verschillende stakeholders en kan gepaard gaan met verschillende kosten. Daarom kunnen we je helpen door mee te schrijven aan projectplannen, budget beschikbaar te stellen of nieuwe applicaties te implementeren.

Werken met externe stakeholders

We bouwen netwerken rond belangrijke maatschappelijke thema's en gebruiken deze om impactgericht onderwijs mogelijk te maken.

Onze kennismakelaars kunnen fungeren als verbindende schakel tussen docenten en maatschappelijke partners. We bieden verschillende diensten aan, afhankelijk van de wensen van de docent en helpen bij het vinden van externe partners. Dit doen we door de onderwijsdoelen van de cursus te vertalen naar de belangen van de maatschappelijke partner. We initiëren en begeleiden de eerste gesprekken tussen docent en maatschappelijke partner en onderhouden de relatie met de samenwerkende maatschappelijke partners. Daarbij identificeren we mogelijke actuele maatschappelijke vraagstukken als input voor de cursus.

Wilt u samenwerken met onze kennismakelaars? U kunt contact met ons opnemen via e-mail: impactloket@eur.nl

Co-creëren  impact gedreven Education

We co-creëren impact gedreven onderwijs samen met de docent of faculteit. We bieden korte onderwijsconsultaties voor uw impact gedreven onderwijscursussen en -projecten.

Onze learning innovators werken samen met faculteiten om een strategie te co-creëren voor het ontwikkelen van impact gedreven programma's of leertrajecten. We ondersteunen docenten bij het ontwerpen of herontwerpen van een cursusonderdeel, een hele cursus of een afstudeerproject om het meer impact gedreven te maken. Daarnaast ontwerpen en faciliteren we de toegang tot een scala aan leermiddelen, waaronder stakeholdercontracten, reflectiedagboeken en ervaringsgerichte activiteiten.

Wil je samen met onze learning innovators werken aan een impact gedreven onderwijsproject? Neem dan contact met ons op via impactatthecore@eur.nl

Wordt lid van onze  community

We hebben een community voor impact gedreven onderwijs waarin leerkrachten en onderwijzend personeel samenkomen. Hier delen we connecties, best practices en kennis om te inspireren.

We organiseren evenementen, workshops en dialogen om te leren over en te reflecteren op impact gedreven onderwijs. Wil je je aansluiten bij de community voor impact gedreven onderwijs? Dan horen we dat graag, iedereen is welkom! Stuur een e-mail naar impactatthecore@eur.nl  en we nemen contact met je op.