Alumni Event Kunst- en Cultuurwetenschappen

Ruimte
Theil Building
Campus Woudestein
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Creative studio with bright colors on the wall

Op donderdagavond 1 juni organiseert Erasmus School of History, Culture and Communication een eerste Alumni Event voor oud-studenten van de studie(s) Kunst- en Cultuurwetenschappen!

Het belooft een mooie en inspirerende bijeenkomst te worden met mede-alumni en medewerkers van de afdeling Kunst & Cultuurwetenschappen. Er zal niet alleen voldoende ruimte zijn om bij te praten met vrienden en oud-klasgenoten, maar er is ook gelegenheid om de maatschappelijke impact van kunst en cultuur te bespreken, zowel vanuit de beroepspraktijk als vanuit academisch onderzoek.

18:45 - 19:00   Inloop & registratie
19:00 - 19:10   Welkomstwoord Prof. dr. Koen van Eijck (Education Programme Director Arts & Culture Studies, ESHCC)
19:10 - 19:40   Working with Impact - Lisa Wolters (Impact Manager Stimuleringsfonds Creatieve Industrie & MA CEE alumna 2011)
19:40 - 20:10   "Walk Together, Rock Together”: Best Practices in Collaborations between Arts and Culture Studies and Cultural Stakeholders - Prof. dr. Pauwke Berkers (Head of Department Arts & Culture Studies, ESHCC)
20:10 - 20:30   Q&A
20:30 - 22:00   Netwerkborrel in Paviljoen

Registratie

Heb je Kunst-en Cultuurwetenschappen gestudeerd en wil je de alumni bijeenkomst bijwonen?
Meld je dan online aan.

We hopen veel van onze oud-studenten in Kunst & Cultuurwetenschappen te zien op deze eerste alumni bijeenkomst!