CLI Project Coversity

Ruimte
Education Lab
Voeg toe aan agenda

We nodigen je uit voor het Coversity Kick-off evenement! Tijdens dit evenement worden de eerste ideeën en resultaten van het project gedeeld.

Wat is Coversity?

Het hoofddoel van Coversity is het verhogen van transparantie over wat er gebeurd met de feedback van studenten in vak evaluaties. Studenten zouden niet alleen geïnformeerd moeten worden door de faculteit, maar ook betrokken moeten worden om belangrijke beslissingen te maken. Het laatste is al mogelijk, maar het proces is voor veel studenten nog niet duidelijk. Het einddoel van het project is de transparantie verbeteren wat betreft het informeren van studenten over de uitkomsten van vak evaluaties, wat er gebeurd met studenten feedback en hoe studenten hun opleiding kunnen co-creëren. We hopen dit doel te bereiken in september 2021.

Let’s meet!

We nodigen je uit voor het Coversity Kick-off evenement! Het evenement is met een lunch, voor eten en drinken wordt gezorgd. Tijdens dit evenement presenteren we de concept versie van de eerste transparantie animatie en kan je ons feedback geven. Daarnaast zullen we het project bespreken en kan je ons je ideeën voorstellen. We zijn benieuwd naar jullie ideeën!

Meld je aan voor de lunch via educationlab@eur.nl.