Hatta Arts | Indonesisch Art Festival

vrijdag 3 mei 2019, 16:00 - 22:00
Type

Erasmus Paviljoen

Meld je aan! Voeg toe aan agenda
SG Erasmus: do not re-use

Hatta Arts is een Indonesisch Art festival met muziek, dans en theater. Met het thema ‘Terjebak Nostalgia’ (stuck in nostalgia) ga je terug naar het Indonesië van de Jaren ‘90!

Zin in een Indonesisch avontuur? Dit jaar brengt Hatta Arts, je terug naar het Indonesië van de jaren ’90.  Een festival met diverse bands, muziektheater, traditionele en moderne dans, poetry en voorstellingen. Georganiseerd door de Indonesische studentenvereniging PPI.

Saté, Nasi Goreng, Indomie… Herken je deze gerechten? Ja, ze behoren allemaal tot de beroemde gerechten van Indonesië. Maar Indonesië is meer dan alleen lekker eten of de beroemde instant noodles. Er zijn ook meer dan 300 etnische groepen en meer dan 17.000 eilanden!
Zo heeft Indonesië een zeer diverse en gemengde cultuur die wordt weergegeven in verschillende vormen van kunst.
Hatta Arts is een jaarlijks evenement van de Indonesische studentenvereniging PPI Rotterdam om de Indonesische cultuur te tonen via kunstuitvoeringen. Het thema van dit jaar is ‘Terjebak Nostalgia’, terug naar de jaren 90!

Het programma:
Het programma omvat theater, gebaseerd op de legendarische Indonesische film, diverse bands, traditionele en moderne dans en Indonesische traditionele muziek.
Elk optreden duurt 15 minuten, je kunt komen kijken en zolang blijven als je wilt. Toegang is gratis, maar je hebt wel een ticket nodig.
Het festival vindt plaats tussen 16.00 – 22.00 uur. De volgorde van optredens worden later bekend gemaakt.

Voertaal: Engels

Meer informatie:
Instagram @one_indonesia

Datum: Vrijdag 3 mei 2019
Tijd: 17.00 – 22.00 uur
Locatie: Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
Toegang is gratis, maar je hebt wel een ticket nodig. Verkrijgbaar via deze website.

Georganiseerd door Indonesische Studentenvereniging PPI Rotterdam