Informatie-evenement II: Bachelor in Philosophy of a Specific Discipline (BPSD)

Behaal een tweede bachelor in de filosofie!
Volle collegezaal tijdens de Bachelor Open Dag
donderdag 13 apr 2023, 18:45 - 20:00
Introductie
Gesproken taal
Kamer
Theil CB-1
Schrijf je hier in! Voeg toe aan agenda

De Erasmus School of Philosophy biedt je de unieke kans om een tweede bachelor te behalen door middel van de Bachelor in Philosophy of a Specific Discipline.

Ben jij een ambitieuze student die geïnteresseerd is in het verkennen van academische velden buiten de grenzen van je eigen opleiding? Dan is de uitdaging om een ​​second degree in filosofie te halen misschien wel iets voor jou!

Een second degree in filosofie is een uitstekende aanvulling op elke andere opleiding. In het huidige tijdperk van onzekerheid en snel voortschrijdende technologieën zijn kennis van filosofische problemen en vaardigheden relevant. In deze opleiding leer je kritisch en creatief te denken en argumenten helder te formuleren.

Onder begeleiding van toegewijde docenten verdiep je je in verschillende filosofische onderwerpen, van de filosofie van de Verlichting tot postmoderne continentale filosofie, en van ethiek tot wetenschapsfilosofie.

Informatiesessie

We organiseren vier fysieke infosessies. Een docent zal tijdens de informatiesessie een voorproefje geven door je mee te nemen in het curriculum en uit te leggen wat het betekent om filosofie naast je studie te volgen. Ook zullen er een aantal huidige second degree-studenten zijn die vertellen over hun ervaring. Er is ook tijd ingeruimd om alle vragen te stellen die je hebt over het programma.

Schrijf je in via dit formulier

Informatie-evenement II: Donderdag 13 April 2023, 18:45 - 20:00

Locatie: Theil CB-1