Ervaringen met een live webinar: Master in Customs

Ruimte
Education Lab
Tickets Voeg toe aan agenda

Klaas Wassens, Executive Director van de RSM Part-time Executive Master in Customs en Supply Chain Compliance-programma, zal een licht laten schijnen op zijn ervaringen met het runnen van een live webinar.

Klaas heeft de studio gebruikt om live webinars te houden om RSM's Master in Customs te promoten. Hij gebruikte het formaat van een live tv-programma, met studenten en docenten, en voegde de optie toe voor de ‘kijkers’ om vragen in te dienen die tijdens het programma aan de orde kwamen.

Hij zal u informeren over het formaat, zijn ervaringen met de technologie, hoe hij de sessies heeft voorbereid en waarom hij Elles de Bruin, Omroep MAX, gebruikt voor advies en coaching.

Live webinars kunnen om verschillende redenen worden gebruikt. Niet alleen om programma's te promoten, maar ook als onderdeel van een programma (verbinden met alumni!), voor het bespreken van onderzoeksresultaten en als virtuele alumni-evenementen. En waarom zouden we niet DWDD @ EUR hebben?