Masterclass Visual Thinking

Kamer
Polak, room 1-07
Polak Building
Reserveer hier! Voeg toe aan agenda
Sg Erasmus: do not re-use

Een crash course Visueel denken! Tekenen om je gedachten en ideeën te structureren; leer beter denken, samenwerken en presenteren!

Iedereen kan tekenen! Visueel denken helpt je je gedachten te structureren, sneller en met meer plezier (samen) te werken. Deze professionele manier van tekenen wordt steeds meer gebruikt in het bedrijfsleven.
In deze masterclass door Flatland, academie voor visueel ontwerpdenken, leer je waarom en hoe visueel denken werkt bij denken over complexe zaken, samenwerken en presenteren.
In deze crash course leer je de beginselen van het maken van visuele notities.

Voor wie?
Voor iedereen die samenwerkt; in teams, met collega’s of medestudenten. Voor ondernemers, managers, onderzoekers, consultants etc.

Voertaal Masterclass: Engels

Over Flatland, academie voor visueel ontwerp denken:
Flatland is een visueel denkend bureau, gevestigd in Rotterdam. Door visueel te tekenen en te werken, stellen we teams in staat hun ideeën te delen, een beter begrip te creëren en betere beslissingen te nemen. We werken met teams van verschillende bedrijven om hun toekomstige strategie te ontwerpen, duidelijkheid te creëren en activeringscampagnes te ontwerpen. In de Flatland Academy leren we allerlei soorten professionals om de vaardigheid van het visuele denken onder de knie te krijgen. Dit is jouw verandering om er deel van uit te maken!

Datum: dinsdag 2 april 2019
Tijd: 19.30 – 21.30 uur