RISK Toneel speelt

vrijdag 17 mei 2019, 19:30 - 21:00
Ruimte
Erasmus Paviljoen
Koop je tickets! Voeg toe aan agenda
SG Erasmus: do not re-use

Twaalf spelers duiken in het verhaal van Joachim. Een jongen die opgroeit tussen de psychiatrische patiënten omdat zijn vader de directeur is van een psychiatrische kliniek en hun huis het middelpunt is van de inrichting.

Een komisch en tegelijk treurig verhaal over een jongen die het best in slaap valt bij het horen van de kreten van de patiënten, die zijn vader steeds minder als held gaat zien en een sterk verlangen ontwikkelt naar het leven buiten de kliniek.
"Het is mijn thuis. Ik ken er honderden van gezicht. Jongen en meisjes, jaar na jaar achter dezelfde besmeurde ruiten."

Regie: Roos Zwigtman

Spel: Lina Al-Hassany, Fabian Lips, Roos Bugter, Marc Gunsing, Maritza Warnik, Nica Bol, Eva Matthias, Michal de Vries, Sem Laport, Jasmijn Vaneman, Anne Schippers en Dave Lijmbach.

Datum: Vrijdag 17 mei
Tijd: 19.30u Inloop: 19.15u
Locatie: Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
Kaartjes
: 8 euro online (10 euro aan de deur)

Overige speeldata zijn:
Zaterdag 18 mei 2019 - 20:15 - Theater ‘t Kapelletje
Zondag 19 mei 2019 - 14:30 - Theater ’t Kapelletje

Het Rotterdams Interfacultair Studenten Kabaret (RISK) is sinds 1990 dè toneelvereniging voor studenten in Rotterdam. Jaarlijks maken de studenten van RISK onder leiding van ervaren regisseurs een aantal voorstellingen die tegen het einde van het collegejaar worden opgevoerd in theater 't Kapelletje. Daarnaast werken wij mee aan diverse festivals en projecten. Bij onze producties streven wij naar toneelstukken van hoge kwaliteit en met een eigenzinnig en experimenteel karakter, waarbij de spelers en hun krachten centraal staan. Met een vierde groep sinds 2014 en sinds dit jaar een nieuwe internationale groep, is RISK een groeiende, innovatieve vereniging die zichzelf constant blijft ontwikkelen met de hulp van onze fantastische leden.