RISK Toneel speelt

De Stichting
vrijdag 21 jun 2019, 19:30 - 21:00
Koop je kaartjes! Voeg toe aan agenda

Enkel wanneer er diepe grotten worden bewandeld, kan men zich nadien in de wolken boven allen nestelen. Een plaats waar het duister geen plek weet. Maar voor een normaal mens, zonder intense band met een gelijke, zonder band met zijn tweeling, is dit moeilijk.

De Stichting zet wetenschappelijk onderzoek in om de wereld een betere plek te maken. Proefpersonen zijn voor ons essentieel om vooruitstrevend en innovatief werk te verrichten. Het is belangrijk werk met goede verdiensten. Tijdens de experimenten zijn wij niet verantwoordelijk voor het verdwijnen van uw ziel, dat bent u zelf. U kunt kiezen: of uw stinkende zwarte zuigende lichaam zal creperen, of u kiest voor aansluiting bij De Stichting en geeft uw ego op voor het grote goed. Het duister of het licht. Makkelijke keuze toch, Mandy?

Datum: Vrijdag 21 juni
Tijd: 19.30u (Inloop: 19.15u)
Locatie: Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
Kaartjes:
8 euro online (10 euro aan de deur)

Overige speeldata zijn:
Zaterdag 22 juni 2019 - 20:15 - Theater ‘t Kapelletje
Zondag 23 juni 2019 - 14:30 - Theater ’t Kapelletje

Het Rotterdams Interfacultair Studenten Kabaret (RISK) is sinds 1990 dè toneelvereniging voor studenten in Rotterdam. Jaarlijks maken de studenten van RISK onder leiding van ervaren regisseurs een aantal voorstellingen die tegen het einde van het collegejaar worden opgevoerd in theater 't Kapelletje. Daarnaast werken wij mee aan diverse festivals en projecten. Bij onze producties streven wij naar toneelstukken van hoge kwaliteit en met een eigenzinnig en experimenteel karakter, waarbij de spelers en hun krachten centraal staan. Met een vierde groep sinds 2014 en sinds dit jaar een nieuwe internationale groep, is RISK een groeiende, innovatieve vereniging die zichzelf constant blijft ontwikkelen met de hulp van onze fantastische leden.