College “Heeft tinder de regels van het daten veranderd?” nu als podcast te beluisteren

Dr. Elisabeth Timmermans gaf tijdens het Betweter Festival in Oktober 2018 het college ‘Heeft tinder de regels van het daten veranderd?’. In dit college bespreekt Elisabeth de gevolgen van datingapps voor ons liefdesleven. De Universiteit van Nederland biedt dit college nu aan als podcast.

De podcast ‘Heeft tinder de regels van het daten veranderd?’ is nu te beluisteren via Universiteit van Nederland, Spotify en iTunes.

Universiteit van Nederland
Bij de Universiteit van Nederland geven Nederlandse topwetenschappers gratis college op internet. Elke week word je verrast door inspirerende sprekers die jou laten kennismaken met de wetenschap achter boeiende vragen.

Dr. Elisabeth Timmermans