Nieuwe alumniwebsite live!

Group of ESHCC alumni throwing their caps in the air
Richard Theemling

Met veel plezier kondigen we de lancering aan van onze gloednieuwe alumniwebsite. Dé place to be voor alle alumni van de Erasmus School of History, Culture and Communication om inspiratie op te doen, verbinding te zoeken, en betrokken te raken.

We wilden de nieuwe website visueel aantrekkelijker, gemakkelijker te navigeren en gebruiksvriendelijker maken. De nieuwe website bevat o.a. nieuws van de faculteit, verhalen van alumni over hun ervaring bij ESHCC en de reis erna, een overzicht van alumnivoordelen, en manieren om betrokken te blijven bij de Erasmus School of History, Culture and Communication.

Tegen alle ESHCC-alumni willen we zeggen: welkom op de website van jouw ESHCC-alumnigemeenschap! We kijken ernaar uit om met je in contact te blijven.

Bezoek onze nieuwe alumni website