Nieuwe docenten en onderzoekers bij afdeling Geschiedenis

De afdeling Geschiedenis verwelkomt zeven nieuwe collega’s: vier docenten geven colleges in de Bachelor en de Master Geschiedenis; twee Postdocs zullen in het kader van de LEaDing fellowship twee jaar onderzoek doen; één PhD student met een Chinese Council Scholarship grant verblijft een jaar bij de afdeling Geschiedenis.

Deze nieuwe collega's zullen het internationale karakter van ons curriculum versterken en ons internationaal georiënteerde onderzoeksprogramma inspireren.

Om studenten, personeel en andere geïnteresseerden te informeren is hieronder het overzicht van ons nieuwe personeel te zien. Hun contactgegevens zijn al beschikbaar via de Academic Staff pagina.

Postdocs

• dr. Cecilia Biaggi

Portrait of Cecilia Biaggi
  • dr. Zoltan Dujisin

Portrait of Zoltan Dujisin

PhD Student

• Mao Ruohan is verbonden aan de Zhejiang University, Hangzhou ZJU in China. He is een expert in Communication Design, Cultural Anthropology, Archaeology. Zijn PhD project "Contextualizing Historical Heritage in Museums" focust op de multidimensionele informatie van objecten, hun historische achtergrond en de verhalen daarover. Promotoren zijn: Hester Dibbits (initiator) en Maria Grever.

Lecturers

• Thomas Bottelier MA