Afscheidscollege Prof.dr. M.P.A. (Martine) Bouman

Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Portrait of Martine Bouman

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat Prof.dr. M.P.A. (Martine) Bouman, hoogleraar Entertainment Media and Social Change bij Erasmus School History, Culture and Communication, op vrijdag 26 april 2024 in het openbaar haar afscheidsrede zal uitspreken.

De afscheidsrede heeft de titel:

Balanceren tussen fictie en frictie: entertainment met meerwaarde

Hoogleraren worden uitgenodigd om in toga deel te nemen aan het cortège. Zij worden verzocht om vanaf 15.30 uur aanwezig te zijn op de eerste verdieping van het Erasmus (A) Gebouw, nabij de rectorskamer.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula, Erasmus (A) gebouw, van de universiteit, Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de afscheidsrede ook via livestream bekijken.

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.