Ben Schotpoort directeur bedrijfsvoering bij ESHCC

Portrait picture of Ben Schotpoort

Per 1 februari 2020 treedt Ben Schotpoort officieel in dienst als directeur bedrijfsvoering van Erasmus School of History, Culture and Communication (ESHCC). In die functie is Schotpoort verantwoordelijk voor onderwijs- en onderzoekondersteuning, examencommissie, business- en project control, HR, MarCom, IT-management en facilitair management.

Schotpoort kent de faculteit goed, omdat hij sinds 2018 op basis van detachering directeur bedrijfsvoering van ESHCC is. De EUR is geen onbekend terrein voor Schotpoort; in 2008 werkte hij als financieel directeur bij Erasmus School of Economics en werkte daarnaast in diverse leidinggevende posities voor de Erasmus Universiteit. Ook heeft Schotpoort ruim drie jaar voor Rotterdam School of Management gewerkt als manager Business- en project control.

Continuïteit

Sinds 2018 heeft Schotpoort voor ESHCC een goede basis gelegd op financieel gebied. Nu gaat Schotpoort zich verder richten op algemene bedrijfsvoering. Met zijn daadkracht, ambities en verbindend vermogen gaat ESHCC met Schotpoort vol vertrouwen 2020 in.