Uitgestelde aanmelddatum voor het Master Honours Programme Tackling Inequalities!

Wil je de dynamiek en de dimensies van sociale ongelijkheid doorgronden? Word je enthousiast van het werken met studenten van verschillende academische disciplines en achtergronden? Wil je weten hoe de digitalisering van de overheid, de economie en de gezondheidszorg kan leiden tot sociale ongelijkheid voor bewoners en gemeenschappen in steden? En ben je gepassioneerd over het aanpakken van zulke ongelijkheden in Rotterdam, door het ontwerpen en produceren van daadwerkelijke interventies? Solliciteer dan voor de Master Honours Programme Tackling Inequalities van dit jaar!

Tackling Inequalities is het officiële multidisciplinaire, internationale Honours Programme voor Masterstudenten bij EUR. Het programma wordt aangeboden door de Erasmus Initiatives, in samenwerking met onze partners A.A. Van Beek Fonds en Impact at the Core. Studenten die dit programma (equivalent van 15 EC) succesvol afronden, ontvangen een speciaal certificaat, ondertekend door de Rector Magnificus.

Wegens de huidige coronamaatregelen hebben we de aanmelddeadline verzet, zodat studenten een week langer de tijd hebben om zich aan te melden. De nieuwe aanmelddatum is 16 november 2020, om 23:59 uur.

Bekijk de website voor meer informatie over het programma en de aanmeldingsprocedure.