Harm voelt zich thuis in Rotterdam

Harm
Ondanks dat ik mijn keuze al heb gemaakt, was het toch prettig alle belangrijke informatie nog eens te horen.

Harm

Bachelorstudent Rechtsgeleerdheid en Fiscaal recht

Harm zit in zijn derde jaar van de Bachelorstudies Rechtsgeleerdheid en Fiscaal recht. Volgend jaar start hij met een master. Hij woonde afgelopen jaar voorlichtingen bij verschillende universiteiten bij. De keuze is gevallen op Erasmus Universiteit Rotterdam.

"Voorafgaand aan de Online Master Open Dag stond mijn keuze voor Erasmus Universiteit Rotterdam al vast. Ik voel mezelf hier erg thuis.  Ik heb toch verschillende sessie bijgewoond. Ondanks dat mijn keuze dus voor 99% vast stond, vond ik het alsnog erg prettig geïnformeerd te worden over de andere beschikbare masters. Enerzijds heeft het mijn reeds gemaakte keuze bevestigd en anderzijds was het erg prettig om alle belangrijke informatie en verwachtingen nog eens op een rijtje te hebben. Ik kreeg ook gelijk een beeld van de personen die betrokken zijn bij de master. Ondanks dat de Master Open Dag helaas online plaats moest vinden, was er alsnog voldoende ruimte en gelegenheid vragen te stellen aan de betrokken personen. Al met al kijk ik alleen maar meer uit naar aankomend collegejaar op de universiteit!"