Stefanie enthousiast over Online Master Open Dag

Stefanie
Alle voorlichtingen waren via Zoom, maar het voelde vaak alsof ik gewoon in de zaal aanwezig was. Dat kwam door de vele interactie tussen de voorlichters en de geïnteresseerde studenten.

Stefanie

Bachelorstudent Criminologie

Stefanie zit in haar tweede jaar van de bachelor Criminologie. Op de Online Master Open Dag wilde ze zich alvast oriënteren op een master. Ze bezocht vier sessies.

"Alle voorlichtingen waren via Zoom, maar het voelde vaak alsof ik gewoon in de zaal aanwezig was. Er was veel interactie tussen de voorlichters en de geïnteresseerde studenten. Een docent gebruikte het eerste deel van de voorlichting om kort de inhoud van de master door te lopen. Door een korte uitleg over de vakken, kreeg ik snel een beeld of ik de master interessant vond. Daarnaast werd er vaak redelijk uitgebreid stilgestaan bij de scriptie- en stagemogelijkheden. Dit vond ik erg fijn, omdat ik graag stage wil lopen gedurende mijn master en zo direct hoorde over de mogelijkheden. Er was ook veel ruimte om vragen te stellen.”