Boekpresentatie ‘Echoing Events’ door Tina van der Vlies

Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Echoing Events book

De onderzoeksgroep History@Erasmus en het Center for Historical Culture nodigen je van harte uit om de boekpresentatie van Tina van der Vlies' Echoing Events: The Perpetuation of National Narratives in English and Dutch History Textbooks, 1920-2010 bij te wonen. Dit boek verkent het voortbestaan, actualisatie en de heiligverklaring van nationale verhalen in Engelse en Nederlandse geschiedenisboeken in de loop van de afgelopen eeuw. Het boek is gepubliceerd in hard copy en open access door Brill | V&R Unipress in een serie over educatief media-onderzoek, en bewerkt door het Leibniz Institute for Educational Media.

14:00Welkom door dr. Robbert-Jan Adriaansen, Erasmus Universiteit Rotterdam
14:05Boek presentatie door dr. Tina van der Vlies, Erasmus Universiteit Rotterdam
14:40Uitreiking van het eerste exemplaar aan Johannes Westberg, Professor of Theory and History of Education aan de Rijksuniversiteit Groningen
14:45Eerste reactie door prof. dr. Johannes Westberg