Het studieprogramma in het kort
Media & Business is een van de vijf specialisaties binnen de master Media Studies. Als student Media & Business zul je ontwikkelingen verkennen en manieren waarop mediabedrijven en andere bedrijven zich aanpassen aan veranderende zakelijke omstandigheden en nieuwe communicatie- en bedrijfsmodellen. Scroll naar beneden om een kijkje te nemen naar het studieprogramma voor het academische jaar 2023 - 2024.
Dit ga je leren
Met behulp van verschillende onderzoekstechnieken zul je uitdagingen ontdekken waarmee bedrijven, ondernemers en beleidsmakers worden geconfronteerd in de media-industrie en andere zakelijke gebieden. Door de impact van nieuwe mediatechnologieën op bestaande bedrijfsmodellen en hun innovatieve potentieel te verkennen, word je een expert op dit gebied.
Let op: Media & Business is een Engelstalig studieprogramma. De hoorcolleges, werkgroepen en tentamens worden allemaal in het Engels gegeven.
Overzicht van het studieprogramma
Hieronder kun je het volledige programma van Media & Business voor dit jaar bekijken.
De capaciteit van Keuzevakken en Onderzoeksworkshops is beperkt. Studenten hebben de mogelijkheid om hun voorkeuren voor vakken aan te geven. Toewijzing wordt gedaan door het programmabureau. Inhoud, thema's en roosters van Keuzevakken en Onderzoeksworkshops zijn aan verandering onderhevig en kunnen in volgende studiejaren afwijken. Als je meer wilt weten over een bepaalde cursus, kun je de cursuscode invoeren in de Course Catalogue.
Study Schedule
Blok 1
Blok 1-2
Blok 2
Term 3
Fashion Brand Activism and Social Media | CM4112 | 5 EC |
Entrepreneurship in Media and Business | CM4109 | |
Leadership Communication: Strategies and Trends* | CM4110 | |
Roaming the Digital World: Data Analytics for Business & Society | CM4104 | |
Digital News Media: Consumption & Engagement | CM4111 | |
Strategic Mass Communication | CM4605 |