Gijsbert Oonk en geschiedenis-alumnus Jorn Schulting dragen bij aan Routledge Handbook of Sport in the Middle East

Cover of the book 'Routledge handbook of sport in the Middle East'
Routledge

Gijsbert Oonk, Research Director bij de geschiedenis-afdeling van de Erasmus School of History Culture and Communication (ESHCC) en Jorn Schulting, alumnus van master History of Society (2019) schreven een hoofdstuk 'Nationality Swapping in World Athletics: Cases and Contexts from the Middle East 1998–2016' als onderdeel van het boek Routledge Handbook of Sport in the Middle East.