Alumni lustrumdiner

woensdag 7 sep 2022, 17:30 - 22:30
Gesproken taal
Meld je aan Voeg toe aan agenda

Erasmus School of Health Policy & Management bestaat dit jaar 40 jaar – en dat gaan we vieren met onze alumni! Na een geslaagd eerste diner in mei, nodigen de faculteit ESHPM (voorheen iBMG) en alumnivereniging ESHPMa (voorheen aBMG) jou van harte uit voor een feestelijk lustrumdiner. De avond zal draaien om verbinding – met elkaar, maar ook in de zorgsector.

De avond wordt geopend door prof.dr. Maarten IJzerman (Prodecaan bij ESHPM) en Pernette Gerla (Voorzitter van ESHPMa).

Tijdens deze avond zal Bernard Leenstra een interessante bijdrage leveren. Bernard is een geanimeerd verteller die geen mogelijkheid onbenut laat om zijn enthousiasme voor de zorg te delen. Bernard kan inspireren, enthousiasmeren en op humoristische wijze spreken over de uitdagingen voor een jonge ondernemer en huisarts in spé. Hij is veel in het nieuws gekomen vanwege o.a. Prullenbakvaccin.nl.

Wanneer: woensdag 7 september 2022 van 17.30 tot ± 22.30 uur
Waar: Stadshaven Brouwerij Rotterdam
Wat: een vijfgangen walking dinner met een interessante spreker en aansluitend een borrel.

Graag vernemen we of je er 7 september bij kunt zijn! Aanmelden en eventuele allergieën doorgeven kan hier.

Let op: het aantal plaatsen is beperkt, dus laat uiterlijk woensdag 24 augustus weten of je erbij bent. We geven voorrang aan alumni die niet bij het diner in mei waren.