HeartBeat Festival 2018: Enjoy Summer Vibes

Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Students relaxing during the HeartBeat Festival

Enjoy summer vibes, tijdens de zesde editie van het HeartBeat festival! Op 6 september wordt de campus omgetoverd tot festivalterrein met foodtrucks, loungeplekken, bars en vooral: goede muziek.

Het HeartBeat Festival heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld als dé feestelijke opening van het academisch jaar van onze universiteit. Voor zowel medewerkers als studenten wordt de centraal gelegen Erasmus Plaza omgetoverd tot een indrukwekkend festivalterrein. Na vijf toffe edities waarin het festival snel groter is geworden, is het dit jaar tijd voor zomerse sferen met het thema ‘Enjoy Summer Vibes’! Vanaf 16.30 uur verandert de Erasmus Plaza in een festivalterrein met foodtrucks, loungeplekken, bars en goede muziek.

HeartBeat Festival 2018 line up

Op de Erasmus Plaza is er ook een hoop te doen. Ga voor een festival-look naar de Feesttantes, die eye paints verzorgen, ga op de foto in de Fancybooth en sing your heart out in de Karaoke Caravan. En wil je even bijkomen van al die drukte? Stap dan op de Silent Swing.

Foodtrucks

Bij een goed festival hoort natuurlijk goed eten. Verschillende foodtrucks voorzien je van culinair verantwoorde snacks, biologische friet of heerlijk ijs. Nieuwsgierig naar je opties? Bekijk de website van het festival.

Muntjes

De muntjes voor dranken en eten koop je op het festivalterrein.

Vanaf donderdag 6 september 10.00 uur zijn de kassa's op de hoek van Sanders Building / Food Plaza geopend.
Vanaf 15.00 uur zijn ook de kassa's aan het begin van Erasmus Plaza, aan de kant van Polak Building geopend.
Muntjes zijn alleen via pin verkrijgbaar.

Nog niet bekend op de campus? Bekijk hier de plattegrond.

Enkele huishoudelijke mededelingen

• Je kunt niet met contant geld betalen.
  • Tijdens het festival wordt geen drank geschonken aan jongeren die jonger zijn dan 18 jaar. Ben je 18 jaar of ouder? Doe dan ook mee en geef geen drank aan vrienden die jonger dan 18 zijn.
  • Om 22.00 uur sluit de laatste act af. Tot 22.30 uur kun je vervolgens nog het terrein verlaten.

Lustrum: Science Meets City

Dit jaar vieren we het 21ste lustrum van de Erasmus Universiteit Rotterdam, met als thema 'Science meets city'. Tijdens dit lustrumjaar vinden er vele evenementen plaats, waarbij onderzoekers, stadsbewoners en Rotterdamse organisaties elkaar zullen ontmoeten.

Foto's

De foto's die worden gemaakt tijdens het HeartBeat festival kunnen na afloop worden geplaatst op de website of de Facebook-pagina van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Als je hier bezwaar tegen hebt, kun je dit bij ons aangeven door een mail te sturen naar heartbeatfestival@eur.nl. Meer informatie vind je op het privacyreglement van de universiteit.