Towards Healthy Societies

Van veerkrachtig bestuur tot digitale gezondheidsoplossingen
donderdag 19 jan 2023, 12:15 - 17:00
Congres
Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Paviljoen
Campus Woudestein
Ticket informatie

Deelname is gratis, maar inschrijven is verplicht.

Meld je aan Voeg toe aan agenda
Mensen lopen over een brug in het Kralingse bos
Iris van den Broek

Wil je je collega-onderzoekers leren kennen en deel uitmaken van de onderzoeksgemeenschap van LDE (Leiden-Delft-Erasmus) en Medical Delta? Het doel van het netwerkevent is om elkaar te leren kennen, ons onderzoek te bespreken en nieuwe samenwerkingen aan te gaan.

Tijdens de interactieve markt is er de mogelijkheid om je werk te bespreken met collega's van de andere universiteiten en medische centra. U mag bestaande poster- of laptoppresentaties gebruiken (met 1-5 powerpoint-dia's) die eerder zijn gepubliceerd of gepresenteerd tijdens andere conferenties. Sprekers op het netwerkevent zijn Jessica Kiefte-de Jong, Roland Bal, Alessandro Bozzon en andere hoofdonderzoekers.

Voor het volledige programma, bezoek de Engelstalige evenementenpagina.

Het Healthy Society Network event is een samenwerking tussen de Universiteit Leiden, Delft en Rotterdam en Medical Delta georganiseerd door Erasmus School of Health Policy & Management.