ESHPM heeft jou nodig!

Bij Erasmus School of Health Policy & Management streven we ernaar studenten goed voor te bereiden op de arbeidsmarkt. Dit doen we door passend onderwijs te geven, maar ook door ze te informeren over alle mogelijkheden. Alumni kunnen hierbij helpen.

Zou jij het leuk vinden om als alumnus bij te dragen aan student- en onderwijsgerelateerde ESHPM-activiteiten? Dat kan! Er zijn verschillende mogelijkheden om iets bij de faculteit te doen. Hieronder worden voorbeelden gegeven. Als je interesse hebt in een van de genoemde activiteiten, laat het dan weten door ons te mailen via alumni@eshpm.eur.nl.

Open dagen

Voor ESHPM Open Dagen zoeken we alumni om te vertellen wat je nou eigenlijk met de opleidingen van ESHPM kan als je eenmaal klaar bent. Lijkt het jou leuk om toekomstige studenten een beter beeld te geven over een mogelijk carrièrepad en om jouw ervaringen bij (en na) ESHPM te delen? Dan horen we graag van je.

Op zaterdag 25 maart vindt er een Master Open Dag plaats waarvoor we nog een alumnus zoeken. Ook voor het academische jaar 2023/2024 zullen we alumni nodigen hebben op open dagen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onderwijsmarketing@eshpm.eur.nl.

Voorlichtingsfilm

Bij ESHPM zijn wij bezig met het ontwikkelen van een voorlichtingsfilm voor aankomende bachelorstudenten. In deze film willen we niet alleen delen hoe het is om bij ESHPM te studeren, maar ook wat de mogelijkheden na de studie zijn. Vind jij het leuk om voor de camera iets te vertellen over jouw ervaringen en jouw carrière? Laat het ons dan weten.

We zoeken hiervoor specifiek alumni die de bachelor bij ESHPM hebben gedaan.

Andere bijdragen

Heb je zelf een idee om op een andere wijze iets bij ESHPM te doen? Bijvoorbeeld als stagebegeleider, door het geven van een gastcollege of iets compleet anders? We zijn nog aan het vormgeven hoe we alumni een plek kunnen geven in het curriculum en staan open voor jullie suggesties en ideeën qua bijdragen. Neem bij interesse vooral contact met ons op via alumni@eshpm.eur.nl.