Kim Putters wordt universiteitshoogleraar bij Tilburg University

Kim Putters

Kim Putters, per 16 september voorzitter van de Sociaal-Economische Raad, wordt dan tevens benoemd als universiteitshoogleraar ‘Brede Welvaart’ aan Tilburg University voor één dag in de week. ESHPM feliciteert Kim met deze mooie nieuwe stap. We zien uit naar onze toekomstige samenwerking op dit belangrijke thema.

Roland Bal: “We zijn Kim bijzonder dankbaar voor de jarenlange nauwe samenwerking waarin veel is bereikt om de Nederlandse gezondheidszorg en welvaartsstaat te versterken en de positie van burgers daarin op de agenda te houden.”

Kim zegt op Twitter het volgende over zijn vertrek: “Dit najaar start ik bij de SER en zal ik me een dag per week als universiteitshoogleraar aan Tilburg University richten op brede welvaart en vraagstukken van sturing & governance. Ontzettend eervol. Na een mooie tijd bij ESHPM kijk ik uit naar deze nieuwe samenwerking!”