Talent gezocht voor SingEURsong!

dinsdag 22 jan 2019, 20:00 - 22:30
Facebook event Voeg toe aan agenda
studiumgenerale@eur.nl - do not reuse

Singer song writers gezocht voor SingEURsong! Heb je een lied wat je altijd al een keer groots wilt uitvoeren? Dit is je kans! Tijdens SingEURsong wordt jouw lied wordt begeleid door een te gekke band!

The Erasmus Music Collective is op zoek naar jou! 11 maart 2019 geven we een groots concert in het Erasmus Paviljoen, waarbij jij een van jouw liedjes mag uitvoeren met een te gekke band. Strijkers, blazers, percussie, backing vocals, harp; jouw liedje wordt zonder grenzen gearrangeerd en gerepeteerd door professionele muzikanten van de EUR. Bekijk de video hieronder voor een impressie van het event. Wil je meedoen?

Het enige wat je hoeft te doen is tot drie (bij voorkeur zelfgeschreven) liedjes opsturen naar erasmusmusiccollective@gmail.com voor 22 januari 2019. Het liefst ontvangen we een ballad en een up tempo nummer in de vorm van een link met een filmpje (met bijvoorbeeld begeleiding op gitaar, piano of met band).

Uit al deze filmpjes gaan we dan een selectie maken. In januari gaan we aan de slag om alles te arrangeren en in februari zullen er repetities plaatsvinden. Enthousiast? Meld je aan!

The Erasmus Music Collective, muziek voor studenten, door studenten.

Talent gezocht voor SingEURsong

Meldt je aan voor 22 januari!
Mail je songs naar: erasmusmusiccollective@gmail.com

SingEURsong event:
Datum: 11 maart 2019