Terugblik Studiekeuzecheckdag

ja

Op dinsdag 4 juni vond de Studiekeuzecheckdag plaats. ESHPM organiseert dit evenement ieder jaar voor alle scholieren die zich hebben ingeschreven voor de bachelor Gezondheidswetenschappen, BMG.

Met uiteindelijk 70 aspirant-studenten in de zaal, begint de dag met een welkomstwoord van onze decaan Hans Severens. Met veel passie vertelt hij over de relevantie van niet alleen ESHPM, maar ook de opleiding zelf. Vervolgens vertellen de ambassadors enthousiast over de studie en over alle activiteiten die je naast je studie kunt doen. Daarna duikt PhD student Wouter van der Schors de diepte in met zijn college en casus.

Tijdens de afsluitende lunch wisselen de studenten in spe al de nodige nummers uit en worden de eerste vriendschappen gesloten.

Wij hopen alle deelnemers terug te zien tijdens de Eurekaweek in augustus (19-22) en in de collegebanken in september!

Wil je meer informatie over onze bachelor Gezondheidswetenschappen, Beleid & Management Gezondheidszorg? Neem een kijkje op de bachelor opleidingspagina.