Universiteit updates over ontwikkelingen coronavirus

Corona update

Momenteel neemt het aantal coronavirusgevallen in Nederland toe. Het virus veroorzaakt de ziekte COVID-19. We blijven op de hoogte van de ontwikkelingen en informeren je over de maatregelen die gecommuniceerd worden door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Universiteit updates

Net als alle andere scholen en universiteiten in Nederland is de campus van de Erasmus Universiteit Rotterdam gesloten tot en met 6 april 2020. We verzorgen alle onderwijsactiviteiten online en medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis.

Voor up-to-date informatie over het coronavirus, antwoorden op veelgestelde vragen en de maatregelen die we nemen, kijk op: www.eur.nl/corona.

RIVM

Lees meer over de meest recente ontwikkelingen van het coronavirus op de RIVM-website. Het RIVM volgt de situatie in Nederland en adviseert het publiek: https://www.rivm.nl/coronavirus.