Sanne Opree wint Erasmus Universiteit Onderzoeksprijs

And the award goes to... Dr. Sanne Opree! Onze assistant professor (Media & Communicatie) mocht de Onderzoeksprijs tijdens de Academische Jaaropening op maandag 4 september in ontvangst nemen. De Onderzoeksprijs is voor een lid van de wetenschappelijke staf die een bijzondere prestatie heeft geleverd op het gebied van onderzoek.

De jury koos onder andere voor Opree vanwege haar public outreach en haar valorisatie. Ook bewonderde de jury het uitgebreide internationale netwerk dat Opree in relatief korte tijd heeft weten op te bouwen. Zij presenteerde haar werk op verschillende conferenties in binnen- en buitenland en is betrokken bij internationale samenwerkingen. Tot slot is de jury zeer te spreken over het interdisciplinaire karakter dat haar onderzoek en bijbehorende publicaties kenmerkt.

Over Sanne Opree

Dr. Sanne Opree is sinds 2015 werkzaam als universitair docent aan de Erasmus School of History, Culture and Communication. In korte tijd leverde zij al een grote bijdrage aan zowel de internationale programma's in communicatie en media als aan het Erasmus Research Centre for Media, Communication and Culture (ERMeCC).

• Klik hier voor meer informatie over Dr. Sanne Opree
  • Klik hier voor meer informatie over ERMeCC