Alumnibijeenkomst Criminologie

Theil gebouw, zaal C1-1.

Voeg toe aan agenda
Erasmus School of Law

De sectie Criminologie en studievereniging CIA nodigen je van harte uit voor de alumnibijeenkomst op 12 april 2023. Deze bijeenkomst is voor alle alumni van zowel de bacheloropleiding als de masteropleiding Criminologie aan de EUR. Ook huidige studenten zijn van harte welkom.

Het programma start om 19:00 in het Theil gebouw, zaal C1-1. Vanaf ongeveer 20:30 uur is er een borrel in de hal van het Theil gebouw.

Thema: Wapens en jongeren in Rotterdam.

Recentelijk hebben Frank Weerman, Robby Roks, Jeroen van den Broek en Jip Willink onderzoek gedaan naar wapenbezit onder Rotterdamse jongeren.

Op deze interactieve avond vertellen de onderzoekers jullie meer over de uitkomsten van het onderzoek en zullen twee alumni – Bart Hartog (Gemeente Rotterdam) en Noa Koolenbrander (Ministerie van Justitie en Veiligheid) – vanuit hun functies reflecteren op de resultaten van het onderzoek en de implicaties voor hun werkzaamheden.

De avond wordt afgesloten met een borrel in de hal van het Theil gebouw.

Aanmelden kan via de link onder. Tot ziens op 12 april!

Hartelijke groet,

De sectie Criminologie, in samenwerking met CIA