Werner Brouwer (ESHPM) wint ENVH Athena Award 2017

Voor zijn uitzonderlijke inzet voor vrouwelijk talent binnen Erasmus School of Health Policy & Management (ESHPM) en de Erasmus Universiteit Rotterdam ontvangt prof.dr. Werner Brouwer, prodecaan ESHPM, op maandag 4 september tijdens de opening van het academisch jaar van de Rector Magnificus de ENVH Athena Prijs 2017.

De ENVH Athena Prijs wordt door het Erasmus Netwerk Vrouwelijke Hoogleraren (ENVH) en de Erasmus Universiteit Rotterdam uitgereikt aan medewerkers die zich zichtbaar inspannen voor vrouwelijk talent en daarmee een voorbeeld zijn voor collega’s.

De manier waarop Brouwer zorgdraagt voor een inclusieve cultuur, voor zowel mannen als vrouwen, is bijzonder. Vanuit zijn rol als prodecaan van Erasmus School of Health Policy & Management zet hij zich gedreven in om de ‘gender bias’ aan te pakken en stimuleert hij divers talent binnen zijn School. Daarnaast creëert hij mogelijkheden voor vrouwen en moedigt hen aan om actief weloverwogen keuzes te maken over de vormgeving van hun loopbaan. Sinds zijn aantreden in maart 2012 zijn bij ESHPM 23 vrouwelijke universitair docenten, 7 vrouwelijke universitair hoofddocenten en 2 vrouwelijke hoogleraren benoemd.

Meer informatie kunt u opvragen bij de afdeling Marketing & Communicatie ESHPM via communicatie@eshpm.eur.nl