10 jaar master Aansprakelijkheid en Verzekering

Alumnisymposium Aansprakelijkheid & Verzekering
Erasmus School of Law

Op 4 december vierde de master Aansprakelijkheid en Verzekering haar 10-jarig bestaan met een symposium en een diner met de alumni. Het symposium droeg het thema: ‘Erkenning van aansprakelijkheid…en verzekering!’

Onder leiding van dagvoorzitter prof. Van Tiggele belichtten prof. Hartlief, prof. Legemaate, mr. Ruitenbeek-Bart en prof. Lindenbergh het thema van verschillende kanten. Een uitgebreid verslag van dit symposium zal te zijner tijd in het PIV-Bulletin verschijnen.

Tijdens het lustrumdiner, waar meer dan 100 alumni bij aanwezig waren, overhandigde prof. Lindenbergh de eerste Almanak ‘10 jaar master Aansprakelijkheid en Verzekering’ aan onze Decaan. De Decaan sprak haar waardering uit over de betrokkenheid van zowel de alumni als docenten van de master Aansprakelijkheid en Verzekering.

Alumnisymposium Aansprakelijkheid & Verzekering II
Erasmus School of Law