DVDW Scriptieprijs voor masterstudenten

Het logo van DVDW Advocaten

Ook in 2018 looft DVDW Advocaten een DVDW Scriptieprijs uit voor de beste scriptie op het gebied van het ondernemingsrecht.

Deelname staat open voor studenten studerend aan een Nederlandse universiteit, die een eindscriptie hebben geschreven over een ondernemingsrechtelijk onderwerp. Voor toekenning van de DVDW Scriptieprijs komen masterscripties in aanmerking, die gedurende het academisch jaar 2017-2018 met het cijfer 8 of hoger zijn beoordeeld.

Aan de DVDW Scriptieprijs is een geldbedrag van € 1.500,= verbonden en de mogelijkheid om bij DVDW Advocaten een studentstage te lopen.

Belangstellenden kunnen tot uiterlijk 1 oktober 2018 hun geanonimiseerde scriptie, opgesteld in de Nederlandse of Engelse taal en met toezending van een volledig ingevuld aanmeldformulier, inzenden.