Erasmus School of Law doet mee aan de Warmetruiendag

Nieuws

Verwarm jezelf, niet de wereld; met dit motto melden elk jaar weer honderdduizenden Nederlanders zich actief aan voor Warmetruiendag. Want wist je dat we met éen graad lager maar liefst 6% CO2 en 6% energie besparen? En als we dit allemaal samen doen kunnen we op éen dag het jaarverbruik van drie Waddeneilanden besparen. Daarom doet ook Erasmus School of Law doet mee aan de Warmetruiendag.

Op vrijdag 2 februari a.s. staat de centrale verwarming minimaal één graad lager dan normaal. Daarmee besparen we 6% energie. De decaan van onze faculteit prof.mr.dr. Suzan Stoter en de voorzitters van de studieverenigingen Sander de Groot (Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam), Julia Hensems (R.F.V. Christiaanse-Taxateur), Wouter Homburg (In Duplo) en Jisca Rakké (Criminologie In Actie) lopen er deze dag in ieder geval warmpjes bij in de speciale ESL-trui.