Erasmus School of Law ontvangt beroepspraktijk tijdens Academic Learning & Networking

Op donderdag 5 april jl. organiseerden Erasmus School of Law en de Erasmus Academie de bijeenkomst Academic Learning & Networking (ALN). De ALN bijeenkomst is speciaal bedoeld voor de associates van Aansprakelijkheid & Verzekering, Arbeidsrecht en Toga aan de Maas.

Ruim 40 deelnemers kregen van docenten van Erasmus School of Law juridische updates in het strafrecht (mr. dr. Jolande uit Beijerse), ondernemingsrecht (prof. mr. Kid Schwarz) en arbeidsrecht (mr. Jan-Pieter Vos en prof. mr. dr. Ruben Houweling).

De bijeenkomst Academic Learning & Networking combineert juridische kennis met netwerk. Deze jaarlijks terugkerende bijeenkomst is exclusief voor associates die verbonden zijn aan een master van Erasmus School of Law.

Impressie

Bekijk de foto's voor een impressie van de bijeenkomst

Academic learning and networking bijeenkomst 2018