MyFuture CoachCafé: een geslaagde avond!

Op maandag 31 januari vond in café De Stoep de vierde editie plaats van het CoachCafé, dat door MyFuture en JFR samen werd georganiseerd. 25 studenten gingen in gesprek met diverse ESL alumni over hun talenten, dromen en hun concrete volgende stap. Onder de studenten waren bachelor- en masterstudenten en ook studenten van het mr.drs. programma.

Als afsluiting van deze mooie avond werd er gebruik gemaakt van ieders netwerk door middel van een ‘levend LinkedIn’. Iedereen kreeg de gelegenheid om aan alle aanwezigen een vraag te stellen. Zo zijn een aantal studenten een stap dichterbij een stage of het drinken van een kop koffie met inspirerende personen gekomen.

Kon je er dit keer helaas niet bij zijn, houd dan de MyFuture website goed in de gaten voor toekomstige edities van het CoachCafé!