Sanders Law Library opent haar deuren in Sanders Building

Sanders Law Library

Sanders Law Library is eindelijk thuisgekomen. Zij heeft op 3 september j.l. haar deuren geopend in Sanders Building. De bibliotheek, waaraan studielandschap en ontmoetingsruimte zijn gekoppeld, telt ruim tweehonderd zitplaatsen. Hoe wil je studeren? Comfortabel in echte design-originals of rechtop zittend op de Wendela-stoelen aan de handgemaakte, meer dan dertig meter lange, bibliotheektafels? Het kan allemaal in Sanders Law Library!

De nieuwe bibliotheek is een schatkamer vol boeken en ideeën. Sanders Law Library beheert een aantal bijzondere collecties op verschillende rechtsgebieden. Masterstudenten vinden er de benodigde literatuur. Alle voorgeschreven literatuur voor bachelorstudenten is beschikbaar en wel in tienvoud, zodat de kans dat je misgrijpt klein is. Tal van boeken en tijdschriften kunnen ter plaatse worden ingezien. Over een aantal maanden is de (self service) uitlening gereed. Medewerkers kunnen nu al lenen.

De nieuwe Sanders Law Library is geopend van maandag t/m vrijdag van 07.30 uur tot 22.30 uur en op zaterdag van 08.30 uur tot 13.00 uur. De informatiebalie is op doordeweekse dagen geopend van 09.00 uur tot 19.00 uur.